Thursday, November 18, 2010

kelebihan atau kekurangan?

saya rasa seseorang tu nampak unik bila dia ada kelebihan yang tersendiri, yang orang lain takde.
contohnya :
  • orang yang pelat huruf S (cikgu saya cakap orang macam tu lidahnya pendek)
  • orang yang menulis menggunakan tangan kiri (kidal kan?)
  • orang yang pakai spec/contact lens
  • orang yang boleh bertutur dalam banyak bahasa
okay itu saja yang saya boleh tulis sekarang. tiba-tiba hilang pulak idea. tadi banyak gila nak merepek kat sini pastu bila nak type,,dushhh dia hilang.huh

saya rasa orang yang ada ciri-ciri ni, sangat unik sebab..ntah lah sebab dia unik lah.hehe
mungkin ada yang fikir benda ni bukannya kelebihan tapi kekurangan(macam point pertama dan ketiga)kan tapi saya tetap rasa yang sebenarnya diorang ni unik.so kepada sesiapa yang rasa diri korang kekurangan sebab benda ni, ingatlah, masih ada orang yang tak anggap ni kekurangan korang, yang anggap ni kelebihan korang..saya lah tu!hehe:D
terima kasih kerana sudi membaca:)

No comments: