Sunday, January 16, 2011

16.01.2011

tarikh ni nampak biasa je TAPI! luar biasa bagi saya.

haha poyo je statement.

okay tapi memang hari ni saya happy sangat dan bersyukur..hehe
sebab saya dapat hadiah for my pmr result! yeay!

saya dapat handphone baru. oh ye, saya tahu korang punya hadiah lagi best kan tapi sekarang ni hadiah saya. so shadap you.hehe saya suka sangat dapat hadiah ni sebab ni adalah usaha saya. Alhamdulillah..:)
Ini lah kali pertama saya dapat phone baru. BARU ye, yang first hand punya, hehe. selama ni saya dapat dari abang atau kakak, atau mama atau abah. so sampai kt saya mesti da second hand. biasa lah anank bongsu kan..haha tapi takpe, saya tak kisah.ceh,haha

inilah rupa phone saya :D comel kan kan (angguk cepat!)

Thank you mama abah. i love both of you sooo much! ;P
Insya Allah saya akan jaga handphone ni seebaik mungkin. ye sayang?hehe

2 comments:

nikaliaaqistina :) said...

OMG NI LAH PHONE YG KTE MNTAK KT MAK KTE ! AJLAA TIRUUUUUUU



haha

Ajlaa said...

hahahaha kte dapat dulu...hehe