Saturday, April 9, 2011

saya mula suka sekolah baru!

oh ye, wahai kawan-kawan saya di ttdi jaya, kita tak lupakan korang okay, lain lah kalau korang yang lupakan kita :( <<yang kau tiba-tiba nak emo ni pehal? heheh

saya dah mula suka dan selesa dengan envoironment kt smks4kd ni. sebab? ntah.

apa yang saya tahu, saya suka dengan budak kelas saya, cikgu-cikgu saya. kawan kelas lain pun saya suka okay. mereka-mereka ni sangat lah happening. layan saya macam dah bertahun kenal. padahal, baru berapa bulan. environment dalam kelas saya sekarang tak sama dengan kelas saya sebelum ni. eh jap, bukan saya kata kelas dulu tak best ok. cuma kelas saya yang sekarang ni, diorang semua berinteraksi each other. takde la group ni, lepak, sembang dengan group die je. group tu pulak pegi carik pasal dengan orang lain. group lagi satu tu pulak buat dosa bergosipan. <<ceh macamlah kau tu tak join sekaki pegi bergosip.

 dan kalau kat sini, diorang lepak, memang duduk ber-group group tapi, diorang bersembang, bukan dalam group sendiri, tapi sembang dengan semua, satu kelas. pastu, ade pulak seorang makhluk Allah ni, yang suka sangat menyanyi dan tiru macam-macam benda dalam cerita hantu kak limah tu. "husiiinnn" lah, "happy birthday to me(siap buat lenggok-lenggok tangan tu lagi)" lah. haha dah tak larat saya nak gelak kat kelas tu.

budak kelas saya tak ramai sangat. so, tak berapa nak bising lah. bila cikgu tengah mengajar, memang totally senyap. tapi ade jgk lah masa yang diorang bising kan, biasa lah, kanak-kanak ribena kan?heheh

pastu cikgu-cikgu pulak sporting jugak laah. ade yang okay, best. ade yang hurmmm.hehe tapi, overall memang okay. cuma cikgusambukannamasebenar ni, saya suka cikgu ni ajar tapi beliau suuuka sangat cakap "faham tak?tak faham memang fail lah", "hah, confirm fail", pastu tiba tiba "ha, confirm ramai dapat A++". haha cikgu ni sangat lawak bagi saya. dari jauh dah bau perfumenya.hihi>>nanti saya cerita lagi pasal cikgu-cikgu di sini yeh!

but still, saya rindu sangat-sangat kawan kt ttdi jaya. korang rindu kita tak?


SAYA RINDU SANGAT-SANGAT AWAK SEMUA!!

No comments: