Wednesday, May 4, 2011

CITRAWARNA

assalamualaikum, tak jawab dosa, kalau jawab, sayang (cehceh tiru anwar hadi)

citrawarna. sekolah korang ade?haha tak tak, saya cuma ter-batak sikit sebab baru first time jumpa aktiviti macamni kat sekolah. okay, sekolah saya terlibat dalam aktiviti ni, dia macam kita kena menari ramai-ramai, berarak, dengan sekolah-sekolah lain, pastu perform depan orang ramai, perdana menteri, agung dan lain-lain(ini diorang yang cakap kat saya eh,saya tak tahu apa apa).

okay yang sebenarnya saya belum nak cerita pasal citrawarna ni lagi, sebab practice tak habis lagi. so nak cerita tak syok lah.hehe

saya nak cakap pasal exam. yes, kitorang akan exam next week, smpai berapa haribulan tah, tapi 2 minggu. and and andddd dalam 2 minggu tu jugak laaah, practice citrawarna tu nak buat lebih-lebih sebab dah nak dekat tarikh dia. next week seminggu straight petang tu ade practice dan pagi tu jugak kitorang exam. okay, pastu ahad pegi practice kat pwtc, then isnin ade exam. homaigooddd, sabar jelah. okay actually mama dah cakap dah, nak masuk ni, kena pandai-pandai lah, nak exam lagi, nak practice lagi.. betul. tapi, saya memang nak masuk citrawarna ni, sebab nanti dapat experience kan, kat tempat lain, mana saya dapat benda macam ni. kan kan? tolong angguk. terima kasih.

tapi abah kata, kalau rasa boleh, masuk jelah, takkan bila nak exam baru nak baca buku kan. hehe thank you abah sebab sokong saya. soooooo, saya cuma perlu tawakal jelah bila nak amik exam tu. i'll try my best. hidayah janji nak belanja saya kalau saya dapat result better daripada yang exam haritu.hihihi

saya mintak jasa baik awak, awak dan awak, doakan saya dapat jawab exam dengan mudah dan tenang. harap saya dapat result yang bagus bagus. Amin. cepat ramai-ramai aminkan doa untuk saya,hehe :)

1 comment:

nhn said...

woah woah,,,
nasib baik tak bermisai berjanggut tunggu awak update.huahua

good luck,awak!!!

eh eh,,tu tagline maria elena lahh.ish.