Thursday, June 23, 2011

RESULT (!)

assalamualaikum.

jangan tanya lah pasal result. sedih.
subjek spm ni memang susah susah eh? result exam mid year haritu?oh nooo. memang erghh tak membanggakan. markah semua tak tinggi. cukup cukup makan pun ada. lagi lagi subjek chemistry, sivik eh physics, addmath, pastu ape lagi eh. ha pastu bm tu mana ada dah soalan bulat bulat.semua subjektif. semua nak karangan je. panjang patah perkataan bukan macam pmr lagi ya. lagi banyak.hoho tu okay lagi lah. yang saya lemah ni, physics chemistry and addmath.
physics
1. saya suka subjek ni sebenarnya.
2. bila buat dalam kelas selalunya okay, tapi bila dalam exam, -___-
3. kadang-kadang saya susah nak faham konsep dia
4. orang kata kalau susah nak faham ni maybe sebab tak suka kat cikgu tu TAPI saya suka sangatsangat kat cikgu tu. maybe salah kot orang yang kata tu
5. kadang-kadang jugak saya rasa malas nak study bila tak faham physics ni. teruk kan?

addmath
1. abang saya kata subjek ni kacang. >>konon lah
2. mula-mula memang nampak macam kacang tapi tak sebenarnya.
3. macam biasa, bila dalam kelas saya boleh buat tapi dalam exam, -___-
4. subjek ni pun bagi saya best. tapi kenapa lah saya dapat markah rendah jugak? 0.o
5. saya try dah buat banyak latihan. cuma dalam exam saya blur kot.
6. saya tak suka tajuk log :p

chemistry
1. takkan lupakan cikgu yang selalu cakap "confirm fail" itu. oh ye, beliau dah pindah sekolah lain.tiba-tiba je dapat tahu.tiba-tiba jugak budak kelas saya rindu cikgu tu.
2. subjek ni okay, tapi bila masuk bab mengira atom, mol semua tu, saya blank. :-(
3. sekarang, kitorang takde cikgu chemistry lagi. tapi ade orang kata pengetua yang ganti. 0.o
4. tak kisah lah, hope dapat meningkat lagi markah subjek ni.

 saya harap sangat saya dapat master subjek-subjek macam ni.tapi Alhamdulillah, semua subjek saya pass. tapi i will and i must try harder untuk next exam. ada sesiapa tak yang bermurah hati nak ajar saya?hehehe
hidayah, kita nak study dengan awaaaakk

No comments: