Friday, July 15, 2011

maths and science exhibition


assalamualaikum.

actually exhibition ni dah lepas dah. tapi baru teringat so, baru nak cerita sekarang. kali ni first time saya involved dalam exhibition.*eh, rasanya lah*

mula-mula tu rasa macam boring je pastu takut tak best sebab buat benda ni dengan senior. bukan ape, saya kan budak baru time tu so tak kenal lagi dengan senior. nasib baik lah ada kak yash yang memang sporting gilooo. dia lah yang mula-mula tanya if saya nak join group dia buat maths exhibition tu. pastu saya ajak lah kawan kawan saya join sekali. kalau saya sorang je join memang tak lah kot*

time buat preparation untuk exhibition tu, nampak macam boring sebab bahan-bahan time tu memang sikit je baru. then bahan tu pun kitorang buat sendiri. nampak macam tak cantik tapi bila exhibition tu, nampak lawa pulak oh . haha pastu ada games, then ada hadiah. tapi biasa lah, budak sekolah yang buat games, so hadiah nya gula gula jelah. tapi diorang macam tak kisah lah hadiah tu apa, bila menang tu nampak muka diorang happy eventho dapat gula-gula je kan. bagus lah korang ni* hehe

pastu ada roket terbang , tapi tak sempat snap. ada experiment bedah katak. tapi saya tak dapat tengok sebab ramai sangat. sayang oh.

and time ni jugak saya tak bawak camera. and tak jumpa pulak gambar ni kat camera orang lain. haritu ada, pastu cari balik tkde dahh :(

lepas habis exhibition tu, cikgu yang incharge untuk group kitorang belanja kitorang mcd petang tu. sebab apa? sebab cikgu kata kitorang punya kerja best and exhibition maths tu antara yang paling best cikgu tengok. *bangga bangga* hehe




thank you :)

No comments: