Monday, October 17, 2011

exam # 1

nama pun exam, jangan lah tanya orang jawapan, mintak jawapan ape semua. pastu bila kita taknak bagi, cakap kedekut laah, ape laah.haihh tolong lah,ni kan exam. mana boleh meniru. saya pun tak berapa nak suka bagi orang jawapan ni. sebab saya rasa macam bersubahat membantu orang meniru. meniru dalam peperiksaan tu kan salah. haha so jangan lah nak ajak saya bersubahat dengan korang. lepas tu, cuba fikir kalau kita bagi jawapan kat seseorang tu kan, ntah ntah markah kita lagi tinggi daripada dia tapi lepas kita bagi dia jawapan, markah dia jadi tinggi. tak ke rasa macam err -_- . so, kepada classmates saya, sorry kalau saya taknak bagi jawapan ya! hihi kalau time study biasa biasa je takpe lah okay?

jangan lah pulak kata kita ni kedekut ilmu ya, sebab time exam mana boleh kongsi ilmu dah kan? ;)

No comments: