Friday, November 25, 2011

i'm baaaaack !

assalamualaikum ! :D

hehe saya dah pulang dengan selamat dan sihat walafiat nya dari vacation 4bakti kat PD selama 3 hari tuu.heheh rindu saya tak? <<menggedik jap :P

saya memerlukan beberapa hari untuk meng-update pasal percutian kitorang kat sana tu, sebab banyak sangat benda yang best berlaku,ngeheheh

apa yang penting, vacation 4bakti 2011 ni, merupakan kenangan yang sangat berharga, yang belum pernah saya  jumpa kat mana-mana.
bercuti dengan diorang ni, buat saya rasa betul betul sayang dengan diorang.
walaupun saya baru lebih kurang setahun sampai kat sini, dan masuk kelas ni, saya dapat rasakan suasana kekeluargaan dengan diorang.
semua layan macam adik beradik,family, macam kitorang dah kenal dari kecik. saya dah sayang gila gila dah dengan semua orang.
sayang sangat ! <3


sayang 4 bakti ketat-ketat <3
sahabat selamanya .

okay, nanti saya update dengan gambar gambar yang beratus-ratus tu sekali yea ? heheh

No comments: