Thursday, November 17, 2011

secret identity !

assalamualaikum :)

rabu lepas kitorang revealed secret identity masing-masing. lepas jamuan kelas, kitorang balik ke lab. then cikgu yang mulakan and kitorang buat ikut turutan lah. mula-mula kena teka dulu siapa secret identity kita pastu kalau dah tak dapat SI tu kena mengaku sendiri atau kitorang ramai-ramai tolong jeritkan,haha. memang kecoh dan happening gila lah. time ni yang paling excited ialah atiqah dan nadiah. sebab diorang dah tahu ramai SI orang.haha kalau lah record sepanjang proses nak pecah SI ni, haihh boleh cramp perut asyik gelak je tengok video tu.
okay,sebab ini blog saya, memang saya cerita turn saya je lah ehh,hihi. SI saya, orang yang bagi surat kat saya tu memang saya dah dapat agak awal-awal lagi dah sebab cara tulisan and cara dia buat corak tu saya penah nampak. so saya just teka sekali je,heheh. turn saya pulak, (saya yang bagi surat/hadiah kat orang tu), si ahmad syazwan ni teka tapi salah. so diorang ramai-ramai lah bagitahu dia, aaaaannnnnddd saya dapat ini !



thank you ahmad, pashmina ni sangat comel,haha.

waktu mula-mula main, dapat nama budak laki, macam tak best laa. saya macam 'alaah dapat budak laki,nanti mesti bagi hadiah tak best kat kita' haha jahat en. biasanya laah, kalau budak laki,sesetengah tu macam buat sambil lewa je la, diorang macam tak excited sangat lah macam kaum hawa ni,hihi. tapi Alhamdulillah, nasib baik dapat jadi SI ahmad.haha

saya nak cerita yang orang lain punya turn tak berapa nak ingat. tapi saya ingat sikit-sikit time turm amalina. atiqah sebenarnnya SI dia, tapi booleh pulak amalina ni tak syak atiqah, punya lah banyak kali nak terkantoi, dia asyik syak nadiah je. haha patut lah kan atiqah asyik ejek amalina "haaha dapat coklat murah". padahal dia sendiri yang bagi,haha.

tapi ada jugak yang SI dia tak pernah kasi apa-apa dari awal tahun. saya ni ada lah jugak dua kali je, diorang tak dapat langsung. pastu ada yang SI dia tak datang, so tak dapat hadiah.kesian kaan. takpe, cikgu farrasya cakap tuntut hadiah tu kat diorang setiap kali jumpa ! :D

tak sabar nak pergi trip kelas, dengan family 4 bakti kat PD ! ;)

No comments: