Sunday, December 11, 2011

unforgettable vacation - last part

assalamualaikum :)

our last day, :'(

pagi pagi tu, cikgu izinkan sesapa yang nak gi mandi laut for the last time ke ape. so kitorang pegi pantai. ada group yang mandi laut, and saya tak. sebab time tu dah malas nak basah basah balik banglo kan, lagipun seluar yang saya pakai time tu jenis ntah,yang susah nak keluarkan kalau ada pasir masuk. siti dah mula menghasut saya untuk mandi laut sekali. mula-mula tu macam nak pegi jugak,tapi fikir balik, nanti kena terjun kolam pulak,then berebut bilik air lagi. -,- so duduk je la main pasir. (bila balik rumah en, rasa MENYESAL gila pulak tak mandi laut tuu :'( ) and makan cekodok masin. haha
bila nak balik dah, pegi main air, for the last time la konon. rindunyaaaa ! :'(



then balik banglo, siti dengan fatin tengah nak buat breakfast. (atiqah, im sorry again pasal tu :( . )

kitorang breakfast bihun goreng buatan siti dan fatin dengan air teh o . pastu semua siap packing barang, kemas bilik ape semua pastu bawak turun bag bag semua.

then kitorang pun meninggalkan banglo tu. bila naik bas, cikgu tanya ada sesiapa tinggal barang lagi tak kat banglo? then azlan jawab "ada cikgu, tertinggal kenangan" ya Allah,sampai sekarang ayat tu saya tak lupa, and everytime ingat balik,sebak rasa oh :')

kitorang singgah teluk kemang. shopping, eh jalan-jalan je beli barang kat situ. saya pulak jenjalan beli makanan je,haha. i prefer to spend my money on food :D









sambung perjalanan, dalam bas tu semua duk feeling dengar lagu 'disaat aku mencintaimu' . haha ulang-ulang je lagu tu. bila nak dekat sampai, semua dah macam 'cikgu,jom patah balik pegi PD?' :')

Alhamdulillah,kitorang sampai kat sekolah dengan selamat. before balik tu, of course lah peluk-peluk dulu kan. touching gila oh time tu. rasa taknak lepas je pelukan semua orang.

i really love 4bakti,
i really love cik farrasya,
because they are my family :')

No comments: