Friday, December 24, 2010

Alhamdulillah..

Result PMR dah keluar. Saya dah dapat apa yang saya nak, apa yang saya, awak, dia, dia dan semua budak form 3 seluruh dunia Malaysia impikan. Oh ye, saya bukan nak menunjuk, berlagak, bajet pandai ke apa tapi cuma nak berkongsi cerita. Tahniah kepada semua yang dah capai apa yang korang nak. yang tak tercapai tu pun, takpe lah, cuba lagi, work hard SPM nanti.

Okay, sudah lah ber-emo-emo-an. Eh tapi ucapan tahniah tu betul betul ikhlas daripada hati saya yang suci murni yang baru amik result tadi tau.

Hmm ya, saya baru amik result pagi tadi. Ya, 24 dec baru saya amik. semua orang dah habis menangis tak puas hati, menangis kesal, menangis tak dapat apa yang dia nak dan dah menangis kegembiraan pun,saya baru je amik result dan tak tahu apa perasaan saya. hmm saya gembira dengan result saya, sangat sangat tapi saya tak feel sangat kegembiraan tu. maybe sebab saya amik result lambat dan tak feel suasana hari keputusan PMR keluar tu. tak dapat lah tengok muka gelabah semua orang, tak dapat peluk kawan kawan saya. Okay so, saya rasa biasa saja. tapi saya tetap bersyukur sangat sangat sebab dapat 8A.

Oh ya dan saya juga berbangga dengan diri saya, dan 2 orang kawan baik saya, si ungu dan si pipi tembam. diorang jugak dapat 8A tahu?ha tu lah yang saya bangga. kami 3 sekawan berjaya memperoleh 8A PMR! (ayat poyo) study group kita berjaya lah kan? Alhamdulillah. 

 Working together is winning together :)

Alhamdulillah:)

3 comments:

nhn said...

study group dua kali di saat2 akhir plus waktu makan lagi lama..oh,,kite sungguh cemerlang..
*tepuk tangan sambil meleleh air mata

Ajlaa said...

yeyehh terharu oh

Ajlaa said...

oh ye sambil kte makan pun kte still belajar kan?evnthough lama haha tp kte belajar brape byk fat, protein, blabla