Saturday, December 4, 2010

Bengang

Saya berdukacita sebentar sebab tadi saya dah eh bukan, sedang tulis entri pasal saya pergi MAHA tadi.  dah panjang lebar (eh, panjang sangat ke?) cerita pasal pergi MAHA, tiba tiba, dia




dum!DUM! kebabomm!!

dia hilang, saya pun tak tau kenapa dia hilang sebab time tu pergi kat page lain lepas tu datang balik kat page ni, jari saya ni pergi tekan 'backspace' pulak. dan tiba tiba jugak dia HILANG. ulang lagi sekali, HILANG!! okay macam apa je gelabah pasal hilang ni. TAPI, cuba tengok, kalau korang lah yang menghadapi saat macamni, hmm korang mesti merasai apa yang saya rasa sekarang ni ha. rasa macam....ntah lah:(

okay, nanti saya ada kekuatan balik (ceh poyo) saya post entry pasal pergi MAHA tu.

jumpa image ni kat google,sama dengan perasaan saya sekarang ni.

p/s: tengok, dah ter-emo lebih pulak kat sini. sorry ya:)

No comments: