Thursday, February 3, 2011

Happy Birthday, My Dear Debab

Bismillah,


hari ni kawan baik saya, cik Nur Hidayah Nadwa Rozali aka my dear debab dah masuk 16 tahun. 3 feb 2011, ya hari ni lah. dia semakin tua.hehe

okay, harini saya nak cerita sikit-sikit mengenai diri si debab ini. saya kenal dengan dia time form 2, dia budak baru and ditempatkan di kelas saya and duduk di belakang saya. so since that la kitorang start rapat. tak ingat la macamane kitorang boleh jadi rapat macam sekarang ni.

saya memang selalu sangat jealous dengan dia ni sebab otak dia geliga. dia budak pandai okay. so if i got a higher marks than her, i wil be very very very happy and proud.haha. eventhough dia pandai, dia tak sombong atau bajet atau pape yang seangkatan dengannya. pendek kata, dia seorang yang humble dan layak digelar seorang sahabat.

sejujurnya, kitorang ialah kawan yang sama-sama usha mamat-mamat handsome seperti abg form 6, jb, baby, gigi besi, mysterious guy(oMG), adik oMG, and ramai lagi kat sekolah.hehe memang kitorang ni gila-gila sikit. kitorang sama-sama lepak kat foyer, sama-sama pegi taekwondo, sama-sama gelabah tak siap homework, gelak sama-sama hampir setiap hari, sama-sama nangis jugak kadang-kadang dan banyak lagi benda yang saya selalu buat sama-sama dengan dia.kitorang juga sama-sama berperang dalam PMR, pastu time break untuk lunch, kitorang sama-sama balik rumah saya, makan sama-sama, golek-golek kejap, pastu gelabah siap cepat-cepat sebab jam nk dekat pukul 2, sebab takut ketua pengawas tu mengamuk. phiew.. and honestly, i miss our time together Hidayah.

saya rindu sangat dengan semua benda yang kitorang buat sama-sama. sangat-sangat(!)

awk, i'm sooooo sorry if i've done anything that hurts you. awk selalu ada when i need you.

Thank you very much my friend.


I miss our time together. :)




Happy birthday my dear best friend, may Allah bless you. kte sayang awk! :P



3 comments:

nhn said...

awak ni kan?
terharu gile
banjir air mata kat rumah kite ni sape nak tanggung nanti?
thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

nhn said...

sreetttt sreeeeeeettttt

awk buat kite nangis lagi!

thank youuuuuuuuuuuu

Ajlaa said...

:)