Tuesday, March 1, 2011

killing two birds with one stone

bismillah,

exam dah nak dekat. next week. cikgu pulak suruh saya masuk pertandingan menulis esei. ada dua contest okey, dan dua-dua cikgu suruh saya masuk. sebab apa? sebab setiap sekolah wajib hantar berapa tah, 2 ke 3 penyertaan. so cikgu pilih saya dan beberapa orang lagi.>>senyum bangga sikit,hehe

okay, back to the essay, essays actually. saya dah form 4. so bila buat esei, tak boleh lah lagi nak buat setakat 180 patah perkataan je. TAPI contest ni, syarat dia, kena buat antara 1000 hingga 1500 patah perkataan. SERIBU beb! eh, dua esei, so DUA RIBU lebih beb!(standard eh?)

larat ke? larat ke saya nak siapkan benda-benda ni semua? dah la next week exam. pastu those essays kena hantar next week jugak. sempat ke?sempat ke?

hmm nak taknak, i have to do it. yeah! i can do it!<<semangat semangat ni.  =)

No comments: