Monday, February 21, 2011

ujian dan exam ?

assalamualaikum awk!

ujian awal tahun dah nak dekat. awal bulan march ni, tapi taktau lagi date die. hmm am i ready for this? subjek SPM ni bukan macam time PMR dulu. saya amik 9 subjek je. PMR 8 subjek kan kan, halaa ape susah, tambah 1 subjek je. <<konon nak sedapkan hati. tapi taaaaak. memang die beza 1 subjek je tapi, dah takde dah bulat-bulat pastu hitamkan kat kertas OMR tuuuu. sekarang banyak yang kena jawab dalam bentuk esei.

saya ni dah la tak hafal sangat formula-formula chemistry. sejarah pun tak berapa nak faham. biologi pun baaaaanyak lagi nak kena hafal.

oh ye, buku-buku rujukan saya pun tebal-tebal. rasa macam budak nerd.haha pegi sekolah pun bawak beg berat-berat macam bawa batu.



bukit homework.


okay tapi alhamdulillah subjek yang lain tu saya okay jugak. saya rasa saya boleh buat masa exam nanti, InsyaAllah. bukan lah saya confident saya dapat markah tinggi tapi InsyaAllah, kalau saya usaha, mesti boleh kan? setuju? (angguk cepat!)hehe awak, awak dan awak tu, tolong lah doakan saya ye. terima kasih. :)

No comments: