Thursday, August 18, 2011

DAY 2 : 10 things you love

Ten things i love <3

1. eat eat and eat. hehe buruk perangai, makan je tahu. >>alaa orang lain pun suka makan kan? kalau tak macamane nak hidup? saya suka makan and no one can change it.haha ntah pape
2. bila makan, saya akan makan benda yang saya kurang suka dulu, then last sekali baru saya makan benda yang saya suka. sampai kadang-kadang abang saya nak amik makanan yang saya suka tu sebab dia ingat saya taknak. huh
3. saya suka aiskrim, SANGAT.
4. saya jugak suka berangan.heheh, alaa orang lain pun suka berangan kan?tipu lah kalau tak,hehe.
5. saya suka ketam. dulu waktu kecik kecik ingat lagi abah selalu kopek kan isi ketam yang dekat kaki eh, ke penyepit dia tu, pastu buat mcm bentuk aiskrim. hah?tak paham? takpe, buat buat paham je lah ye :) tapi bila dah besar ni abah kata "apa kata ya pulak yang kopek kan isi untuk abah?"haha
6. saya suka baca novel. kadang tu, bila baca novel, sampai tengah malam tak tidur tidur lagi. sampai kakak saya saje cari pasal kacau saya baca novel sebab saya khusyuk sangat. ape lah yang dia dengki sangat, bukannya saya kacau dia pun.haha
7. hmm kalau novel ni saya suka beli and tak suka yang pinjam kat library. sebab? saya suka ada collection novel sendiri. tak suka nak baca novel tapi ada tempoh tertentu untuk dipulangkan. so baik beli sendiri kan, pastu takde lah nk risau sangat buku tu rosak ke ape sebab buku sendiri kan.hehe
8. saya suka accessories. tapi saya rasa saya bukan lah macam gadis semasa sangat yang suka pkai rantai banyak banyak ke, gelang, cincin ke ape. tapi saya akan guna untuk certain event je. saya suka survey accessories sebab benda benda tu nampak cantik.
9. sejak kakak saya ajar saya pakai shawl, pashmina semua since saya form 2, saya dah start gilakan benda benda ni. saya suka tengok barang ni dekat jalan TAR of course. sebab murah kan kat sana.haha tapi saya tak suka yang ade corak sangat. saya prefer corak plain, tapi ade two or three tone colour. baju kurung pun sama, saya tk suka yang bunga bunga ke, ape tapi lagi suka yang corak plain.
10. saya suka tengok perangai orang bila pegi jalan jalan. suka tengok dressing diorang, tengok macam macam lah. senang kata, bila saya pegi jalan tu, saya akan perhatikan orang ramai. even dalam kelas pun saya asyik tengok orang,haha tak tahu kenapa, saya tak dapat avoid habit ni,hiihi

thank you :)

No comments: