Saturday, August 20, 2011

my gedebab

assalamualaikum :)

manusia ni, tak tahu la ape yang special tentang dia sampai saya rasa tak ada lagi kawan lain yang lagi best daripada dia. saya tak tahu apa yang special tentang dia tapi yang saya tahu, DIA SANGAT SANGAT SPECIAL BAGI SAYA.

honestly, semenjak saya pindah kota damansara ni, saya belum jumpa lagi kawan yang macam dia ni. kawan-kawan saya kat sini memang lah baik, and agak memahami saya. dan saya jugak selesa dengan diorang. tapi tak semua masalah saya, saya cerita kat diorang. tak semua rahsia saya cerita kat diorang. dan tak semua juga layan kerenah saya macamana si gedebab ni layan kerenah saya. dalam banyak banyak kawan yang saya ada, si gedebab ni lah yang paling saya sayang, yang paling saya takut untuk kehilangan dia, yang paling saya harap saya dan si gedebab jadi best friend forever sampai tua. hmm lagi best kalau kita masuk universiti samasama, jadi housemate, pastu kahwin pun samasama, kalau boleh saya nak kitorang jadi ipar duai. hahah jauh pemikiran.

kalau boleh saya nak buat semua benda dengan dia. homework, study group, makan, sahur, buka puasa, golekgolek, tengok tv, jalan jalan, emm ape lagi eh. banyak sangat yang saya nak buat sama sama dengan dia ni.

semalam jugak saya skype dengan dia. first time guna skype, haha. and she is the only person yang ade dalam list contact saya dalam skype tu.haha

saya bersyukur sangat dapat SAHABAT bernama NUR HIDAYAH NADWA ni. :)

i miss her belybely much <3


thank you :)

1 comment:

nhn said...

i love yewww poreberrrr