Monday, November 7, 2011

childhood

tiba-tiba teringat kat kawan lama bila dengar satu lagu ni
tapi tk igt lah lagu ape.hehe

pembetulan.
bukan kawan lama,
tapi
sahabat lama.

seorang kawan yang 
baik
yang percayakan saya.
yang saya kenal waktu
tadika 
yang rapat dengan saya
dari dulu,
yang still baik dengan saya
walaupuun
kitorang tak masuk sekolah yang sama
time sekolah rendah.

kita sama sama jumpa kawan baru
bila masuk alam sekolah menengah
kita masih lagi rapat macam dulu.
tapi
...............

dia lebih percaya kan orang tu.
dia tak tunjukkan
yang
dia tak suka saya
tapi
melalui cara dia,
saya dapat rasa
yang
dia dah mula menjauhi saya.
dia dah tak se peramah dulu dengan saya.
saya pun rasa kekok dengan dia
sebab
dia sendiri kekok dengan saya.

kita nak awak tahu yang kita bersyukur dapat kawan baik macam awak. being your bestfriend is one of my best memories. walaupun sekarang kita dah tak serapat dulu. kita pun dah pindah and kita rasa macam semakin jauh daripada awak. 
kita harap awak berjaya dan bahagia dalam hidup awak. :)

tak sengaja ter-emo sikit.hihi sorry

No comments: