Thursday, June 20, 2013

saya diperlukan! hehe

Assalamualaikum :))

Okay tajuk entry tu macam poyo dan gedik je.haha
Abaikan.

Sebenarnyaaaa, bukan la diperlukan apa, cuma bos tempat kerja saya haritu minta tolong. Masuk kerja kt petronas beliau selama seminggu.

Sebab one of the staff had an accident. Abg Min,supervisor kitorang yang sporting tuu. Saya sendiri pun tak tahu macamana accident tu,cuma dapat tahu drpd staf petronas je. Already texted abg Min,and Alhamdulillah,dah keluar hospital.

Mula-mula tu rasa malassssss sangat nak masuk kerja tu. Tapi bila fikir balik, saya bukannya buat apa apa pun kat rumah. Menternak lemak je lebih. And rasa tak sampai hati nak cakap 'tak' bila puan minta tolong tu. Sebab puan baik dan lembut sangat,hehe.

i dont have any problem with the work. Saya sebenarnya memang suka kerja petronas ni tapi yang saya malas is when it comes to annoying customer. Customer yang banyak songeh dan suka mempertikaikan kenapa ni kenapa tu. Saya tak suka nak jadi peramah sangat pergi explain panjang panjang, benda yang macam macam kat dia.haha

So,tanya mama semua. Mama pun cakap,pergi jelah kerja,seminggu je pun. 'Puan perlukan ya tu' haha ayat takleh bla.
Akhirnya.......


hehe so, i'll be a part timer petronas krew for a week. Semoga Engkau permudahkan segala urusan ku, Ya Allah. :))

No comments: