Sunday, January 2, 2011

hello school!

hai sekolah! saya rindu awak. saya rindu sekolah lama je. sekolah baru ermm nanti dulu. saya belum masuk lagi so tak rindu lagi lah.

memang standard ke semua orang yang nak pindah sekolah awal awal tahun, kena sekolah dulu kat sekolah lama dia selama beberapa hari?hmm ini yang terjadi kat saya. nasib baik lah sekolah lama dengan rumah baru ni tak lah berapa jauh sangat. boleh lah tahan. sekolah baru memang dekat, keluar gate, jalan depan sikit, dah jumpa sekolah. okay syukur, tak payah mama abah bazir bayar minyak mahal mahal nak hantar saya pegi sekolah dah.

so saya akan sekolah kat sekolah baru ni, maybe hari kelima lepas sekolah bukak. smk kota damansara, (seksyen berapa eh?) here i come!!!huahuahua <<sudah gila?

eh saya sekolah kat sekolah lama dulu kan? ha yelah! yeay dapat jumpa si ungu dengan si pipi tembam! =D

No comments: