Saturday, April 23, 2011

anugerah cemerlang

assalamualaikum :)



ngeehehe homework bertingkat-tingkat tapi menggedik nk update pasal ni.

saya rasa sangat bahagia dan seronok harini. sebab ape? sebab harini saya ada majlis anugerah cemerlang untuk pmr 2010 kt ttdi jaya. okay, honestly, saya bangga dengan diri saya sebab saya dapat buat mama dan abah bangga dengan anak bongsu mereka ni, hehe. tapi saya takde lah bangga sampai nk berlagak okay, saya cuma update pasal ni sebab nak kongsi dengan awak hihi. ye lah, siapa tak happy, habaq mai. sangat lah tipu eh kalau dapat mcmni tak bangga dengan diri sendiri.

okay, saya yang sebenarnya sangat seronok harini sebab saya rasa macam baru amik result pmr. harini baru saya rasa nervous nk amik sijil, harini baru saya rasa excited nk tengok sijil, harini baru saya ada feel yang sepatutnya saya rasa waktu amik result pmr last year. sebab ape? sebab last year tu saya amik result lambat. so, tak dapat feel suasana gelabah kecut perut nk amik result. saya baru dapat feel semua tu harini, Alhamdulillah.

pagi-pagi keluar rumah, pegi breakfast kat anjung selera (rindu makan kat sini dengan si debab dengan si montel). tak makan makanan yang heavy sebab takut gelabah nanti nak naik pentas, sakit perut nak botbot <<poyo je,haha. lepas itu! saya jumpa kuih ke kek eh, yang saya dah lama tak makan.


kek batik!>>my favourite bebeh

lepas tu, sampai kat sekolah, jumpa pak pak polisi ganteng, Ho Zhengqi. dengan najib, nasrun. dan  mazaleeia. (maz kulit awak dah tak secerah dulu, kenapa kenapa?) lepas tu melilau cari si montel dengan si debab. jumpa diorang kat tingkap kelas 5c (kot). tempat biasa kitorang lepak dulu before start taekwondo.>>i miss all that! lepas pelukpeluk sesak nafas, jalan macam kanak-kanak riang naik ke dewan sri budi. jumpa cikgu hasnah, pelukpeluk kejap, salam salam cikgu lain, pastu duduk, gosipan, amik gambar.





beratur kat luar dewan, tengok kat depan stage tu, ramai gila camera man, orang amik gambar. macam nak amik award bintang popular je,haha>>perasan*



lepas tu, makan. eh tak, kitorang bergambar gilagila dulu kat foyer A, :)



rindu korang!


sayang korang!

dapat bergambar dengan budak pandai,hehe

cikgu hasnah <3


there's a lot of things that i want to say,

Alhamdulillah, terima kasih ya Allah.

terima kasih mama, abah

terima kasih long, kakak, abeman

terima kasih cikgu-cikgu

terima kasih kawan-kawan

terima kasih buku rujukan, buku teks

terima kasih buku latihan, soalan spot, soalan past year

terima kasih semua :)




6 comments:

nhn said...

sama-sama

Ahmad Luqman said...

lol hahagg

Ajlaa said...

nhn : bila nk jmpa lg? hritu awk balik awal :(

ahmad luqman : laughing out loud, okay aku dah tahu,hehe

nhn said...

ahmadluqman- LOL jugak

ajlaa - awaaak,bila nak datang rumah kita?

Ajlaa said...

nhn : kte tk penah pegi rumah awk, so kte tk tahu nk pegi rumah awk,hihi
awk lah dtg rumah kte, awk dah tahu kan kan ;)

Ajlaa said...
This comment has been removed by the author.