Friday, June 29, 2012

SECRET IDENTITY

Assalamualaikum :)

Saya pernah cerita ke tak eh yang pasal game yang kitorang satu kelas main masa form 4 dulu? erm entah.

okay so, this year kitorang teruskan lagi main game ni. caranya, cabut undian. then bila dah dapat satu nama, so kita kena jadi secret identity untuk orang tu. kita kena bagi dia hadiah,surat atau apa-apa yang kita nak bagi lah. tapi,kena simpan rahsia ni jangan bagi terbocor sampai lah akhir tahun nanti. kiranya macam contoh, A cabut undi. dia dapat B. so A kena bagi hadiah/surat kat B. pastu C cabut undi dapat nama A. so nanti A akan dapat hadiah/surat daripada C. pastu orang yang dapat hadiah daripada SI dia tu, akhir tahun nanti bila sesi memecahkan SI masing-masing, kena reveal lah kan daripada siapa yang kita dapat surat/hadiah before this. so bila dah tahu siapa SI kita, kita bagi lah pulak hadiah kat dia, sebab dah penat-penat  dia bagi kita surat lah apa lah sebelum ni kan.

tapi kadang-kadang kesian jugak kalau siapa yang SI dia malas nak bagi apa-apa tu. sedih je bila ada orang jerit "weh aku dapat hadiah dari SI!", sedangkan dia tak dapat apa-apa. krik krik je.haha

dan game ni jugak, sebaik mungkin kita kena jaga rahsia kita jangan sampai terbongkar! sebab kalau dah tahu siapa SI tu, tak best dah lah kan?

tahun lepas saya jadi SI kepada encik Jemad, and masa akhir tahun dia bagi pashmina. dan SI saya pulak syaza sunan.

this year, saya still tak tahu siapa SI saya, yang pentinggggg,


 I GOT MY FIRST PRESENT ! HIHI


Rasa sayang pulak nak makan coklat ni,haha.

masalah sekarang kenapa dia eja nama saya pun salah? dah almost 2 years sekelas pun tak tahu ejaan nama saya?haha but it's okay. thank you SI ! hihi nanti nak lagi macam ni eh? :P

dan saya juga dah mula bagi surat dan hadiah kat SI saya. harap-harap dia tak syak itu memang saya. tulisan dah seburuk-buruknya dah saya buat taknak bagi dia tahu.haha

No comments: