Thursday, December 13, 2012

Harap awak tak terasa

Assalamualaikum :)
Bismillahirrahmanirrahim..

Saya bahagia tengok dia bahagia dan taknak dengar lagi dia mengadu sakit. Sakit hati.
Saya sangat sayangkan dia dan saya betul-betul tak kisah kalau dia call tengah-tengah malam pun untuk mengadu tentang apa yang dia alami.
Saya tak kisah menjadi seorang pendengar kepada sahabat saya.

Cuma kadang-kadang,
apa yang dia buat mungkin salah dan saya sebagai seorang kawan sepatutnya tegur dia.
Tapi saya takut, tak berani dan tak tahu nak tegur macamana.
Takut terasa.
Takut dia tak dapat nak menerima teguran saya.
Saya taknak dia kecewa kalau terlalu berharap pada benda yang kita sendiri tak pasti pengakhirannya.

Semakin hari saya rasa semakin jauh dengan dia.
kenapa?
Saya pun tak tahu dan saya taknak pun benda macamni terjadi.
Kita rapat. Sangat rapat.
Tapi lately ni saya rasa macam kehilangan dia.

Kita ada buat salah apa-apa ke kat awak?
Awak ada terasa dengan kita ke?
Kalau ada, kita minta maaf.
Tak pernah ada niat nak buat awak sakit hati.

Kita akan sentiasa doakan yang terbaik untuk awak, dan untuk sahabat-sahabat yang lain.

p/s : tolong jangan tanya saya cakap tentang siapa ya? terima kasih :) 
dan tolong abaikan kejiwangan kata-kata saya di sini.hehe

No comments: