Wednesday, December 19, 2012

BUTTERSCOTCH !

Assalamualaikum :)

Hari ini saya saja nak menggedik update pasal roti Butterscotch keluaran Gardenia ni. Dah lama dah sebenarnya roti ada kat kedai-kedai berhampiran tapi saja lah ngengada nak update.hehe


Tadaaaaaa!!

Ini lah dia, Delicia Butterscotch daripada Gardenia!!!!! (hah tak payah nak semangat sangat k)
Roti ni sedap gila serius tak tipu. Harganya RM4.20 sebuku. Ada jugak yg perisa apa tah lagi satu tu. Rasanya raisin and chocolate kot. Family saya jarang beli yang tu sebab yang butterscotch ni lagi sedap. dan saya pulak tak berapa nak suka kalau raisin-raisin ni,hihi

Roti ni, memang tak perlu dah nak letak jem ke, milo ke, nak cicah kopi ke apa,takyah. Sungguh enak dimakan begitu sajaa~ *lagu iklan gardenia* ataupun sapu planta je.

Lagi satu, yang ni memang saya recommend sangat, and i really love it. Bakar roti ni dalam toster sekejap dan lepastu sapu planta. Kemudiannnn, ngap!! Sedap tak terkata weh.


Muka bahagia dapat makan. Abaikan muka gedik tersebut,hehe

Roti ni memang sangat sangat sangat lah sesuai untuk orang yang tahap kemalasan dia dah mencapai tahap infinity. Kalau yang rajin lebih sikit tu, bakar lah roti tu.hehe Makan 2 keping je pun dah kenyang gila.

Sekian, selesai sudah sesi mempromosi kali ini. Jumpa lagi dalam sesi promosi yang lain! :)

No comments: