Tuesday, May 21, 2013

EH EH EHH

Assalamualaikum~

hm macam takde orang je, okay fine sedar diri dah LAMA GILAAA TAK UPDATE  hehehe.

Bukan apa,, (cehcehh) saya memang nak update,macam-macam dalam kepala ni nak cerita tapi bila nak bukak laptop tu rasa macam MALAAAASSS sangat tak tahu la kenapa. padahal bukannya busy pun. lagi-lagi dah berhenti kerja ni memang free lah sepatutnya kan.

cakap pasal kerja, memang time tu busy gila. kalau syif pagi, pergi kerja bila balik dah penat, rehat tengok tv skejap pastu tidur. esok pagi kerja balik. dan begitu lah setiap hari.

cuti sehari je seminggu. memang time tu online pun jarang, keluar dengan family pun jarang apatah lagi dengan member kan. bila family nak pergi mana-mana memang saya tak ikut lah. (sedih k sedih) sebab saya ni memang jenis suka ikut orang pergi jalan-jalan. mama nak beli barang dapur kt giant pun saya nak ikut! haha

soooo sekarang memang duduk rumah tanam anggur lah sementara nak sambung belajar ni. belajar masak dengan mama, teman mama nak pergi mana-mana, dan selebihnya duduk goyang kaki menternak lemak yang dah sedia ada banyak ni. (berat badan naik weh!)

dan, insyaAllah saya akan cuba merajinkan diri untuk meng-update blog ini selalu ya. Cc : cik dayah merahcampurbiru. hehe

okay,sebenarnya saya nak  cerita pasal kerja, tp terpaksa stop kat sini dulu sebab nak kena siap nak hantar abah kat airport. kalau mood update blog ni masih ada, saya update pasal tempat kerja haritu yee petang ni. insyaAllah....hehe

bye! =)

No comments: